Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach 2009-2019 (Archiwum)

Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Woźniki.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ogloszenia.propublico.pl/wozniki


Woźniki: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Woźniki.
Numer ogłoszenia: 207539 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Woźniki , ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki, woj. śląskie, tel. 34 36 69 900, faks 34 3573105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wozniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Woźniki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: drogi powiatowe nr 2336, 2310 do Zameczku w Czarnym Lesie, 2339 z terenu miasta (standard B) drogi powiatowe nr 2335, 2310 od Zameczku w Czarnym Lesie, 2311, 2312 z terenu miasta (standard C); drogi powiatowe nr 2338, 2342, 2343, 2341, 1023 z terenu gminy (standard B) droga powiatowa nr 2333 z terenu gminy (standard C); drogi gminne w sołectwie Piasek; drogi gminne sołectwo Lubsza; drogi gminne sołectwo Kamienica; drogi gminne sołectwo Kamieńskie Młyny; drogi gminne sołectwo Psary; drogi gminne sołectwo Babienica; drogi gminne miasto Woźniki; drogi gminne sołectwo Dyrdy; drogi gminne sołectwo Ligota Woźnicka; drogi gminne sołectwo Czarny Las.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Należy wykazać doświadczenie w prowadzeniu akcji utrzymania zimowego dróg przez co najmniej dwa sezony. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wymagane minimum sprzętu zgodnie ze specyfikacją techniczną tryb i zasady prowadzenia akcji zimowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane minimum dysponowania osobami, które badą wykonywać zamówienie zgodnie ze specyfikacją techniczną tryb i zasady prowadzenia akcji zimowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/wozniki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi powiatowe nr 2336, 2310 do Zameczku w Czarnym Lesie, 2339 z terenu miasta (standard B) drogi powiatowe nr 2335, 2310 od Zameczku w Czarnym Lesie, 2311, 2312 z terenu miasta (standard C) drogi powiatowe nr 2336, 2310 do Zameczku w Czarnym Lesie, 2339 z terenu miasta (standard B) drogi powiatowe nr 2335, 2310 od Zameczku w Czarnym Lesie, 2311, 2312 z terenu miasta (standard C).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi powiatowe nr 2338, 2342, 2343, 2341, 1023 z terenu gminy (standard B) droga powiatowa nr 2333 z terenu gminy (standard C) drogi powiatowe nr 2338, 2342, 2343, 2341, 1023 z terenu gminy (standard B) droga powiatowa nr 2333 z terenu gminy (standard C).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon III A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi gminne w sołectwie Piasek drogi gminne w sołectwie Piasek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon III B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi gminne sołectwo Lubsza drogi gminne sołectwo Lubsza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon III C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi gminne sołectwo Kamienica drogi gminne sołectwo Kamienica.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rejon III D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi gminne sołectwo Kamieńskie Młyny drogi gminne sołectwo Kamieńskie Młyny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rejon III E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi gminne sołectwo Psary drogi gminne sołectwo Psary.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rejon III F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi gminne sołectwo Babienica drogi gminne sołectwo Babienica.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rejon IV A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi gminne miasto Woźniki drogi gminne miasto Woźniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rejon IV B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi gminne sołectwo Dyrdy drogi gminne sołectwo Dyrdy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rejon IV C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi gminne sołectwo Ligota Woźnicka drogi gminne sołectwo Ligota Woźnicka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rejon IV D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi gminne sołectwo Czarny Las drogi gminne sołectwo Czarny Las.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.03.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 01.10.2014
Dokument wytworzony przez: REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ MIESZKANIOWEJ i INWESTYCJI (GK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jadwiga Broncel
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 października 2014 12:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zdzisław Hryciuk
Ilość wyświetleń: 843
01 października 2014 12:13 (Zdzisław Hryciuk) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany